MB Motors dzieli się wiedzą na konferencji Customer Experience OEX Summit

04 października 2024

Edukacja to jeden z filarów naszej działalności w MB Motors. Jako zespół czujemy odpowiedzialność za dzielenie się wiedzą i doświadczeniami także poza naszymi salonami. 

Michał Serdakowski, Marketing Manager, oraz Paweł Kocon, PR Manager, reprezentowali MB Motors podczas konferencji Customer Experience OEX Summit, organizowanej przez OEX Cursor. W ramach swojego wystąpienia przedstawili case study dotyczące budowania luksusowych doświadczeń w obsłudze klienta w naszym flagowym salonie w Jankach, jednym z najnowocześniejszych salonów Mercedes-Benz w tej części Europy. 

Podzielili się wiedzą o nowej filozofii obsługi, która opiera się na indywidualnych preferencjach klientów, omawiając, jak zaplanowano ścieżkę klienta oraz jakie różnice w doświadczeniach widać w porównaniu do klasycznego salonu samochodowego. Michał i Paweł dodatkowo wyjaśnili, jak skutecznie wprowadzać klientów w świat elektromobilności, obalać powszechne mity i przekonywać ich do przyszłości aut elektrycznych. 

Cieszymy się, że różne branże dostrzegają eksperckość MB Motors i zapraszają nas do dzielenia się wiedzą. To dla nas ogromna satysfakcja móc uczestniczyć w takich wydarzeniach i wymieniać się wiedzą z reprezentantami różnych branż.